Tuesday, October 26, 2010

dah kat training centre
quite a long journey
guna flight suppose to be 4.10pm
tapi rasanya tadi
berangkat dalam 4.30pm
lately if guna flight
memang dah jadi kebiasaan
delay dan delay
baik MAS ataupun Airasia

sampai kat KLIA bout 6.30pm
terus ambik teksi ke training centre
yang terletak kat
kawasan yang dipanggil
pusat penyelidikan dan latihan serdang
sekarang aku confuse
ni kat bangi
ke
kat serdang ke
ataupun kat kajang

tak kira lah
yang penting tadi
driver teksi bawa laju
suka! sebab cepat sampai
biasa boleh cecah sejam baru sampai
tadi hanya 40mins dari KLIA
driver muda darah muda
bawa laju, lebih kurang cam aku "_"

esok course sure boring
memang selalu camtu
yalah masa kerja kita bebas
boleh jejalan boleh ngular
ni course, duduk je
dengar fascilitator berhujah
sure bakal mengantukkan

ni roomate dari tanah merah, melaka
banyak gak cerita cuma aku kurang layan
bukan apa, aku ada laptop depan mata
lebih concentrate kat internet dari dia
last-last senyap je

ehh aku menyombong ke?
tak ah cuma need a space alone
kan aku ni biasa menyendiri
dalam sehari tu mesti ada masa sendiri
especially malam after kerja
sudah semestinya dah jadi kebiasaan

k lah nak layan games FB dulu
selamat malam and jangan lupa
cuci kaki tangan
baca doa sebelum tidur
tata titi titu.....

zzzyy

No comments:

Post a Comment

tq, peace :)