Monday, October 11, 2010

lately memang banyak aktiviti
tapi kepala aku terasa blurr je
apa yang dilakukan mostly
out of plan
most yang dilakukan
dilakukan sepontan je
which at the end
lebih menyeronokkan

aku baru sedar
lately most of my time fully occupied
dengan keluarga
dengan kawan-kawan
which was i like
so..
tak perlu aku nak fikir
tentang masalah-masalah
tentang kisah sedih-sedih
yalah memang kita tak boleh lari
tapi sekurangnya
turut membiarkan masa berlalu
masalah, kesedihan pun harapnya
terus berlalu dan pudar ditelan masa

Ani baru call
area belah belakang rumah dia takda electric
alahaaii... dah kerap sesangat lah kami ni bergelap
tah mana punca nya
teori aku
salah satu penyebabnya ialah
kawasan perumahan yang tumbuh
cam cendawan lepas hujan
semua dok menyambung kat main power yg sama
mana tak sesekali tu overloaded power nya

ah dah ngantuk lak.
nak tidur awal
malas nak tunggu CSI
esok atau saturday boleh tengok lagi
(tu pun if aku free)

n3 ni adalah hanya perhiasan
agar blog ber update tiap hari
meskipun is kandungan tah pa-pa

zzzyy

No comments:

Post a Comment

tq, peace :)