Sunday, November 28, 2010

Week-end oohh week-end
yang best sebab tak perlu turun kerja
yang lecehnya
dah lama weekend aku tak relax sepenuhnya
tiap minggu, ada sesaja yang perlu di buat
ni hanya boleh enjoy hari ni
semalam balik kampung sebab
kaum-kaum ibu kat kampung
gotong royong bersihkan kawasan rumah
lil Ava ikut sekali
tidur sesaja orang tu kat kampung
tapi balik rumah sini
dia mogok takmau tidur lak
about 11pm baru tidur
duga mungkin dia letih kena lengang2 kereta

stop at 12.49pm

n3 kat atas aku buat tengahari tadi
tak berjaya di post
tah apa penyebab, aku dah lupa
tau-tau n3 tu terbengkalai begitu saja

cuaca sangat panas dan humid
muka aku rasa gatal-gatal
begitu juga mata
tambah aku memang ngah flu
sangat tak selesa
tadi 3 jam tidur tak peduli sapa pun
nasib lil ava, mak yang uruskan
aku tak larat langsung
siap termimpi-mimpi tentang ava
tak suruh mak bawa dia balik kampung
bangun je dengar ava nangis2 manja
sangat comel :)

awal malam susah nak tidurkan dia
dia naik marah sebab panas
on kan aircond, hidung dia tak tahan lak
terus cam nak flu
tu yang menahan panas saja
meskipun dia sendiri
yang sering marah2 sebab panas

sekarang aku on aircond sekejap2
sangat lah panas
dah telan ubat flu sekejap tadi
terasa dah longlai dah ni

k lah selamat tidur semua

zzzyy

No comments:

Post a Comment

tq, peace :)