Friday, December 31, 2010


9.20am!
alahaii bestnya tak kerja
di waktu yang sepatutnya bekerja
thanks M'sia football team
and PM for the holiday
guess, we really need this
especially on this new year eve
so tak perlu aku rushing
balik dari kerja terus balik kampung
drive half speeding...
nak speed bebetul tak boleh
Ava ada bersama
if tak speeding sikit pun tak boleh
sebab takut kemalaman dalam perjalanan
Ava ada bersama
if tak balik kampung pun tak boleh
sebab rumah kosong kat sana
tak elok gak biarkan rumah kosong
waktu perayaan waktu celebration
silap2 boleh kena hukum
yalah dah namanya tinggal di rumah panjang
haruslah bersatu hati dalam banyak perkara

mungkin tinggi hari sikit baru balik kampung
ni Ava masih lagi tidur
this lil girl, if tidurkan kat tempat elok2
dia susah nak tidur, pusing sana sini
if just biar kat tilam tunggang terbalik
terus tidur sendiri nya



ni tadi mak nak sediakan air mandian dia
tilam bantal semua dah letak atas katil
yang dia lak just letak sekejap
kat tilam kecik mak
aku selimutkan dia, terus tidur!
aik!! tadi bukan main menyanyi nyaring
sekejap je terus tidur
aku cium berhabisan pun masih tidur
siap berdengkur kecil!!!!!

aku lak apa lagi
sudah semestinya tidak melepaskan peluang
ava tidur, aku berFB
tapi leceh, minggu ni susah nak main games FB
semua serba serbi slow!!!

zzzyy

No comments:

Post a Comment

tq, peace :)