Saturday, December 11, 2010

hello...
happy weekend
pa projek korang arini?
aku duduk di rumah saja
cuci baju dan masak
lelain kerja, malas nak buat
dah namanya cuti kan
haruslah bercuti
dan tak membuat sebarang kerja kan "_"

masak pun simple je
ikan asam pedas dan ayam goreng kicap
pastu buat lah sambal belacan dan ulam2an

tadi tetengah makan dengan mak
Ava merengek
aku tengok mak
mak tengok aku
dah tu sesama tengah seronok berulam
last2 aku mengalah
tanpa cuci sebelah tangan tepuk2 buntut ava
dodoikan dia dengan sebelah tangan yang bersih
since mak dah nak siap makan
aku expect lah dia sekejap je
then apasal lama sangat ek mak ni
about ten minute later dia muncul

aku ingat nak sambung makan
aikk!!! meja semua dah berkemas
even pingan makan aku pun dah berbasuh
uwwaaa!!!!!! orang masih mau makan lah!!!
apasal mak bersihkan semua ah
selamba je mak kata
tak yah makan lagi ler tu
nanti gemuk sangat dah
@#$%%&^&(()_!!!!

tak puas hati
selepas je mandi
terus minum a mug of coffee
dan makan 6 ketul kuih sarang semut!!!!!
(camna kuih tu look like, tengok pic dibawah)
sangat sedap dicampur dengan gula melaka
sekarang dah kenyang sangat
baru puas hati
lalalallaaaaa........... "_"



Mak dan Ava yang sesama tengah nyenyak tidur!!!
tah tak pasti siapa yang lebih memerlukan tidur
dan kucing yang kelabu tu ialah
kucing terbaru kita
tarraaaaa........!!!!!!!!!!!!!!
perkenallan Mr Abu..
sangat comel dan perut gemuk
sangat noty dan sangat suka bermain
lebih noty dari Dimas



Dan ini pic terbaru my lil Ava
pic dalam pelbagai posing
posing hidung kembang
posing muka cam lelaki
posing ayu bertongkat dagu
dan yang paling suka
posing senyum dalam tidur
sangat comel!!!

Sekarang dia agak manja sikit
suka merengek terutama sebelum tidur
even dalam tetengah tidur pun boleh
menangis teriak terus
dan yang tension tu
bila dia merajuk dalam tengah menyusu
if tak sabar, boleh tak menyusu dia

pause.........

baru lepas settlekan Ava
merengek bangun
bagi susu tukar pampers
main-main dengan dia
angkat dan melipat kain jemuran
hujan lebat tetiba

ni dah setel
ava dah tidur
kain pakaian semua dah settle
hari lak tengah panas terik
buat susah je terkejar-kejar
mengangkat pakaian tadi

k lah, aku dah terngantuk
nak mengulit mimpi sekejap..
happy weekend.....

zzzyy

No comments:

Post a Comment

tq, peace :)