Saturday, January 15, 2011

leceh tul kan
if hari tak bekerja ni
mata punya lah bersemangat nak terbuka
meskipun dengan cuaca yang sangat nyaman
hujan since early morning
tapi if penyakit dalam perut
tu dah nak mengeluarkan diri
memang susah nak tidur kembali
ah... since dah dalam bathroom
elok mandi terus
segar bugar!

family yang lelain semua masih tidur
termasuk Ava, masih bergulung dalam selimut
tengok apa2 yang boleh dibuat breakfast
eemm... ada fish ball, meat ball dan prawn ball
lebihan dari soup hari tu
terus stim semua, for breakfast. Sedap!!!

pastu terus plan menu lunch
semalam ada beli petai
dan ikan tongkol
petai tumis ikan bilis
dan ikan tongkol asam pedas
ngam sesangat lah tu tuk menu lunch

memula masak air panas
basuh dan rendam botol susu Ava
tuk minum dan tuk mandi Ava sekali
mak yang dah bangun dan cek apa aku buat
terus nak makan!!!
hoh!!! belum mandi semua dah nak makan??
mementang ada favourite dia, petai
lagipun mak aku ni lapar sesaja
ni 12.07pm ngah aku buat n3 ni
dia tengah makan
2 pinggan nasi!!!!



aku masih kenyang lagi
tadi makan nesvita oat 3 in 1
since aku ni tamak
sudah semestinya sebungkus tu tak cukup
aku siap taruh another big spoon oat
baru pekat!!!! "_"

oh yea...
ruang tuk letak washing machine belum siap
tu yang tengok tak best je kat dapur tu
belum ber'tile' semua
tukang buat masih sibuk
akan bersambung next week
harapnya semua selesai ya
tak sabar nak pindahkan washing machine
dari bedroom aku
bedroom yang dah tak macam bedroom lagi
bergantungan kain baju



:) yang ni aku sangat suka
kawan2 yang lepak kat dashboard blackie
lembu tu memang aku punya
yang sotong dua ekor tu
aku songlap dari adik!!
hehehee!!!
dulu dalam hyppo
pastu aku tengok terbiar je kat atas meja
dari disaluti debu
baik aku bagi kawan dengan lembu tu
kan lagi meriah kan kan kan "_"

malam ni branch year end dinner
aku dah plan nak berseronok dengan kekawan
nak happy hour sakan
kasih release semua tension2 tahun 2010

zzzyy

No comments:

Post a Comment

tq, peace :)