Wednesday, February 9, 2011

back to work after 2 days leave
memang pasti membosankan
lebih2 lagi after another 2 days, weekend
kerja taklah banyak
sebab ada lah a fews cases kawan tolong cover

cuma by 5pm tadi
aderaline berdegup kencang
perlu buat secepat mungkin
diantara niat nak ikut arahan boss
dan kena buat banyak paperworks
sampai terkencing2
of course lah sempat pergi toilet
luckyly manage to deal with it exactly 5.30pm

nothing much happen today
makan mengular hingga 1 1/2 hrs
jumpa kawan lama so banyaklah cerita

ava cam merajuk je dengan aku
masa turun kerja pagi tadi
dia masih tidur, dicium hanya gelek2 kepala
then balik rumah petang pun dia tengah tidur
terbangun dia tau2 aku tengah pegang Dimas
pastu masa baring kat tilam
dia sangat serius
aku gurau pun no response
hanya mata terkebil2

masa ambik dia taknak pandang muka aku
errkk... pehal lak ava ni merajuk ek
ni bukan first time dia camni
dua kali dah merajuk dengan mak
dan ni merajuk kat aku lak
alahai kecik2 dah reti tunjuk muka panjang

zzzyy

No comments:

Post a Comment

tq, peace :)