Sunday, February 13, 2011


Happy sunday alls!!!
apa korang buat hari ni ek?
aku lak
pagi shopping dengan mummy(SIL's mum)
lepas tu lepak kat quarters
ni baru lepas buat kek

buat kek!?
surprise!!! aku buat kek wehh...
tah bila lah last aku buat keke
ni sebenar, semua mummy dah sediakan
aku tukang pegang mixer je
hahahhaaaa!!!

buat kek horlick yang sangat sedap
biasa lah if buat sendiri memang selalu sedap
lain dari yang dibeli dari kedai
bahan2nya simple je
next n2 aku show apa bahan2nya ya
ni dah ambik kat hp tapi
since menumpang laptop adik
payahlah nak upload2 bluetooth2 sokmo
tunggu balik rumah lah ek




hmm... masa shopping grocery tadi
punya lah banyak kereta
begitu juga manusia
terutamanya tempat yang
menjual sayur2an local
ada area tu khas tuk
orang2 dari kampung berjual
product kampung hasil kampung
and usually akan menjadi
pusat tumpuan

aku usually if weekend jarang turun town
bukan apa tak suka dengan traffic jammed
yang semakin menjadi
masalahnya miri ni
jalan dari utara dari selatan timur barat
semuanya menghala ke pusat yang sama
which was
pusat bandar yang tak begitu besar
tak cukup menampung kepadatan
penduduk tempatan dan juga
yang pasti datang tiap minggu
para pengunjung dari brunei

one of busy spot adalah
tempat aku berada sekarang
next to bintang megamall
baik weekend or hari biasa
memang sentiasa susah cari parking
selalu jammed
this is the only mall
where you can get anything
terutama eating spot
cuma yang slack sikit
dia takda supermarket yang complete
ada lah giant tapi tak banyak variety
not a great groceries shopping spot
disamping harga yang agak mahal

k lah weh, nak main games lak
alarm pun dah bangun
tapi tu ngah kawan dengan mak
aku, mengulorr :)

zzzyy

No comments:

Post a Comment

tq, peace :)