Sunday, March 27, 2011


balik je dari kl terus demam
sebenar sebelum pergi sana lagi
kepala dah terasa sakit
tambah lagi naik flight yang penuh
lagilah bertambah sakit kepala
kekurangan oksigen

dahtu naik teksi airport limo
bersama dengan driver yang senteng
adakah dia taktau jalan ke hotel
tempat kita tinggal tu
siap tanya lagi
you know where??
aku cam...
WTH!!! aku tau lah hotel tu kat ner
tapi jalan pergi hotel tu mana aku tau
pergi pun sekali sekala je
dia guna GPS pun tak betul
asyik salah spelling je
malas nak betulkan dia
sebab geram
masa naik teksi
belum sempat duduk elok2
dia dah suruh tutup pintu
nak cepat lah tu
which at the end jadi lambat
hahahaaaa!!!! <--ketawa cam penjahat
padan muka dia!!!

tapi malam tu
badan bukan main sakit
tampal koyok banyak2
the next day course penuh keseksaan
kepala sakit saja
nasib baik kawan ada bawa panadol
hentam panadol tu ok lah sikit

dahtu masa balik flight delay pulak
sepatut kul 8.40pm
tapi berangkat 9.30pm
again flight yang penuh!!
kali ni bernasib baik
sebab dapat tempat duduk tepi jendela
tapi leceh orang yang duk depan tu
baringkan kerusi dia even masa makan
aku yang kelaparan rasa nak mengamuk saja
kita makan dekat2 je dengan badan

sebenarnya course yang aku hadiri tu
sangat2 interesting
sesuatu yang lama
tapi baru belajar secara detail
selama ni buat main tibai jeee
tak pasti sangat apa yang berlaku
nanti free2 aku cerita ek

zzzyy

No comments:

Post a Comment

tq, peace :)