Saturday, April 9, 2011

Ava & Spongebob

Selamat pagi!!!!
hari ni Miri hujan
kekadang lebat kekadang hanya mendung
sangat seronok tuk tidur
tapi mana lah mata yang biasa
bangun awal ni nak tidur
biasanya time2 camni
dah sibuk turun naik tangga kat office

cuma tu lah
bagi ava, this moment is heaven
time dia tidur
dah kenyang makan trus tidur



picha awal pagi tadi
tengah gusti dengan spongebob
dan muka bersiram
semalam about 1am dia bangun
kaki naik tinggi
minta angkat
orang dah tidur kecuali aku
mak marah dia
kata if taknak tidur, pi dengan mummy kat luar nun
terus pretend2 panggil aku (which aku tak dgr)

dia terus membelakangkan mak
ambik handkecif letak kat telinga
terus tidur!!!
hahahaaa!!! pepagi subuh bergaduh

pagi tadi lak sengaja semua bangun lewat
hari hujan so makin lah best bergulung kan
dia dah tarik2 selimut mak
suruh bangun
rupa2nya dia dah berak!!!!
pastu semua terbangun

jangan kita kata baby tak faham cakap
aku dah kaji kat ava ni
if dia suka merengek
aku selalu kata nak hantar sekolah
nenek tak jaga
next fews day dia behave

if marah kat dia
kata dia jahat lah
dia not good girl lah
dia suka buat hal lah
confirm menangis!

haritu lepas injection
jaja dia kat office
surprisingly dia langsung tak takut
not even make a single sound
orang bertukar ganti dukung dia
kekunun nak ambik berkat baby girl
dia rela saja



this is flower of the week!!!!!
carnation (eh betul ke)
kali ni 5 jenis
lalalaaaaa sangat gembira tengok
berseri2 rasa rumah
(atau perasaan aku je)


zzzyy

No comments:

Post a Comment

tq, peace :)