Sunday, April 24, 2011

cuaca hari minggu yang pelbagai
mulanya hujan renyai2
ohh spoilt lah jemuran ku yang banyak itu
jemuran semalam pun belum kering lagi
hari dah start berangin-angin
even siaran astro pun terganggu
tersekat-sekat macam CD rosak
aku dah cam ooohhh........
dahlah baju banyak mesti dijemur

but gladly cuaca berangin tu hanya amaran palsu
lepas tu panas terik yang menyeronokkan
bersemangat aku mencuci baju
even yang tak dalam perancangan pun aku cuci
jemur sekejap je dah kering
enjoy the smell of the sun

lunch, just cook a simple dish
sup ayam, sayur tumis dan ikan masin
plus pizza dan KFC semalam yang dipanaskan

lepas semua dah kekenyangan
kita layan cerita Hantu Kak Limah
which at the end, hanya Jang yang tengok
yang lelain semua tv yang tengok
lebih kronik lagi aku tidur cam tidur malam
siap guna lampu malam :)
bangun je terus rasa nak makan
apa lagi...
berlakon drama cina lah gamaknya

ava pun dah merengek2 nak makan
mak dah sediakan
lately dia tak suka menyusu
last nite langsung tak mau menyusu
tapi asyik merengek
guess mesti dia lapar dan nak makan
hoh! apa kehal makan memalam buta
awal2 pagi lagi aku dah masakkan dia bubur
by 7.30am dia dah mandi dan makan



yang ni picha pagi tadi
ava ni cam tak berminat nak meniarap
lebih berminat tuk melangkah
tapi ni saja test try dia
pandai ke tidak meniarap
hmm.. pandai gak malah siap posing
cuma dia tak suka
kepenatan!!!
lepas je meniarap terus menyusu
lepas tu tidur.....

malam tadi aku try lagi
baru je aku letak
dia dah merengek tak mau
dibagi makan pun agak lewat 6pm
takut malam dia merengek kelaparan
tapi ni at least ok dah
sebab dia dah sekali menyusu

zzzyy

No comments:

Post a Comment

tq, peace :)