Sunday, May 29, 2011



aiyooo...
ramai yang dah balik kampung
another adik balik saratok tadi
and esok another adik lak balik kuching
semua dah ready tuk bergawai

aku.. biasa je
esok masih kerja menjalankan tugas seperti biasa
mungkin nak ambik cuti 31st
bukan aku taknak cuti gawai hah
tapi cuti aku tinggal sikit lagi
dah ambik 3rd june
so jadi panjang lah cuti gawai aku
tapi esok ada function kat kampung
if aku balik esok then
masih kerja 31st payah juga kan
meskipun tak jauh sangat if drive dari kampung
tapi malas lerr nak turun awal2 pagi
tu lah plan nak ambik cuti 31st
tengok lah camna

persediaan ala kadar je
adik ada belikan some biscuits
which if gawai
jarang sangat lah yang nak makan
aku taktau nak beli apa
mungkin kacang n ikan bilis sikit
tu lebih famous during gawai
orang makan sambil minum

dah tetua ni
mood bergawai sambut perayaan semua
dah tak seghairah dulu
sekadar menyambut gitu2 saja
cam gitu2 apek lak :)

hari ni nak melepak rumah adik
tapi belum lagi turun
tunggu ava dah bangun tidur
perut lak dah berkeriuk
terasa cam nak pekena mee sedap lah ni
campur dengan telur goreng
huh!!! yummy!!!!!
(sebenar jarang aku bsmgt makan
mee segera camni)

chow chin chaw

zzzyy

No comments:

Post a Comment

tq, peace :)