Saturday, May 7, 2011

serious lately memang busy
bila dapat chance ngadap PC
mata dah terlentok-lentok ngantuk
drive sana sini
rumah sendiri pun sempat 2 malam ditinggalkan
tidur rumah SIL
sebab mami SIL nak balik Kuching
so sebelum dia balik haruslah
ramai2 berkumpul cerita panjang2
makan banyak ramai2

ni dia dah balik pagi jumaat lalu
sunyi lah rumah SIL
bapak dan adik, jang masih tidur sana
aku dah balik rumah sendiri
dek kerana keletihan
since beberapa minggu ni asyik
busy manjang je
for the first time
petang tadi aku bantai tidur 4 jam!
begitu juga Ava, mak dan bapak
tidur dari 1-4pm!!

*********************************
atas tu n3 yang tak sempat nak publish
sebab PC hang tengah jalan
lepas tu terpaksa restart
dan aku sudahlah malas
terus off PC dan pergi berjalan

asalnya nak pergi clinic
hantar mak yang sakit pergelangan tangan
tapi rasanya clinic takda buka malam sabtu
terus lepak kat tempat adik
terus ada acara makan2
melantak mee goreng dan roti canai
dan kopi tarik (Huh!! mungkin ni pyebab aku
tak mengantuk meskipun dah kul 3am tadi)

meskipun dah makan
tetap pergi makan kat SeaHorse Bistro
aku adik n ava
celebrate mother day for mak
yang lelain tak sempat di ajak
instant plan tak sempat bagitau semua
kali ni mak memang makan banyak
puas hati dia
chicken chop
lamb chop
sup jagung
sayur campur
ikan stim
banyakk hoohh...
yang makan adik dan mak saja
aku sikit2 je sebab dah makan earlier
menyesal ah makan awal2

ingatkan nak bangun lewat
huh by 7am Ava dah merengek-rengek
camni tak betul camtu tak betul
tah pa yang dia mahu
if mak dukung, dia nak dengan aku
if aku lak dukung dia nak dengan mak
perrggjhhh!!!!
kecik2 lagi dah memaksa

ni lepak dimandikan
tak sempat makan lagi
terus ngantuk dan tidur
kan tu menipu..
kita mana ler nak tidur lagi masa ni
banyak urusan kena buat
kemas itu kemas ini
mana nak layan games FB lagi
eeehh tu kira kesibukan gak ke?
hehehheeee...

dah2 aku nak mandi
dah kul 8.48am nii
tak best lambat mandi
if dah mandi wangi2
tidur semula cam ava ok gak kan

zzzyy

No comments:

Post a Comment

tq, peace :)