Friday, May 20, 2011

yea!! yea!! friday again
suka!! suka!!!
tambah suka
sebab malam ni ada dinner
makan!! makan!!!
dinner besar2an
dinner RM100 seorang
errk tak sabar tunggu menu

ramai yang ngomel
ngapa buat mahal sekali
kan if dibuat dua kali
not bad gak menu RM50 kan
at least boleh makan 2 kali
celebrate 2 kali
enjoy 2 kali
afterall makan kat hotel
tak susah pun
takda pa perlu diprepare

well, sport club committees decision
makan dan pergi je lah
layan.........

well, nothing much happen lately
kerja cam biasa
sibuk memang dah start sibuk
just pepandai lah bagi masa
antara bekerja keras dan
bekerja sambil mengular :)
in a big organisation mesti pandai berlakon
sebab everybody try to work less
get paid more

so ada yang kena buli
ada yang diperguna
ada yang sebagai batu loncatan
ada yang sebagai puppet
and sudah semestinya
ada yang jadi raja segala raja!!!
ingat sendiri bagus and deserve more
padahal sangat suka tai-chi

tapi what to do
that is office politic
pepandai lah handle
so far aku ok je
sebab aku jenis yang harsh juga
don play2 with me
so kau tak ganggu aku
aku tak ganggu kau
kerja apa yang patut sesama
help each other
peace.....

k nak ready tuk dinner
start 7.30pm
lagipun kena mandi ni
baju dah kena kencing Ava
aiyaakk anak dara aku tu
suka mengencing orang
pagi tadi mak kena
ni aku lak
bukan lama pun dia dibuka baju
just buka sebelum mandi je
alahaiii...

zzzyy

No comments:

Post a Comment

tq, peace :)