Thursday, August 18, 2011

semangat buat n3 ni
nak show off menu berbuka arini
special tau :)
ada 15mins lagi baru berbuka
hari ni takda orang kat rumah
semua pergi rumah SIL
nanti lepas berbuka baru aku menyusul



antara kuih traditional favourite aku
buah melaka, kosui, begedel dan kuih gelang
sedap2!!!
pendek cerita
apa2 kuih yang diperbuat dari beras pulut
aku suka!!! sangat2 suka!!!



taraaaa!!!!!!!!!!!!!
nasi lemak ayam bungkus!!
hahahaaaa :D
takda specialnya pun
saja je memula n3 tadi kata special

nasi lemak kat kedai nagaliar
yang dah beberapa hari aku ngidam
tapi tak berkesempatan beli
sebab petang masa balik dia dah tutup
tu tadi ajak ani temankan beli

sebenar beberapa hari gak dah nak beli
tapi lupa
bila ingat dah abis masa lunch break lak
ani asyik kata tak sedap, tak sedap
aku cam geram gak

tadi ajak dia hantarkan beli gak
dia masih kata tak sedap
terus kena lecture
time2 puasa camni bukan tentang sedap or tak
tapi keinginan
selagi tu tak makan selagi tu teringin
lain lah if masa bulan biasa
tak dapat makan yang ini
banyak lagi boleh makan bebila masa
bagi menghapuskan rasa teringin

sebenar nasi lemak ni sedap
mula2 berniaga dulu
tokay dia sanggup hantar dari office ke office
almost tiap hari sabtu (masa tu masih kerja sabtu)
kita orang akan call, order
tapi since dah buka kedai dia tak hantar lagi
if nak makan gak mesti ke kedai dia tu

dan since dah berkedai gak
portion nasi dan ayam dia berkurangan
harga menaik
tu ler yang ani kata tak sedap

opss!! k ek, nak berbuka dah
selamat berbuka puasa semua

eh lupa....
diakhiri dengan



gambar hari pertama anak dara aku
mampu berdiri tanpa dipegang
meskipun hanya dalam beberapa minits saja
ignore kan gambar yang gelap
sebab tergesa-gesa

so..............
gladly to annouce 17-Aug-2011
setelah 9 bulan 17 hari
my lil Ava dah pandai berdiri sendiri
langkah seterus untuk berjalan ditunggui

tata...

zzzyy

No comments:

Post a Comment

tq, peace :)