Monday, September 12, 2011

at last!!!
at last dapat juga basuh rambut
since saturday kena elakkan dari cuci rambut
gara2 demi menguatkan ubat pelurus rambut
puas hati dah shampoo rambut tadi
sib baik 3 hari
if lebih lama lagi, boleh gila aku
rambut flat berminyak semacam
tambah dengan bau ketika memasak
(sebenar takda lah sangat)
cuma aku yang perasaan sangat bau

time kerja tadi
sering elak dekat2 dengan colleagues
takut diorang cium rambut berbau tak best
again, disebabkan terlebih perasaan
rasanya takda bau pun
sebab takda pun besfriend2 complain
biasanya diorang mesti ada yang sound
if ada benda yang lain dari biasa berlaku amongst us
aku je yang terlebih sudah :p

monday yang not bad
takda bad2 mood bergelumang dengan monday blues
kerja ada lah juga busy dari biasa
tapi masih gak dalam kategori lex2 sap gam

dah nak tidur
kat luar kedengaran guntur berdetak detum
sekejapt tadi tetiba hujan lebat
menghilangkan siaran astro
dimana aku tengah concentrate tengok drama
sangat2 geram, rasa nak je bakar opis astro
nasib tang bab akhir, siaran elok
at least cerita yang aku tengok dari mula tu
dapat gak tengok endingnya
meskipun kat tengah2 langsung tatau pa cerita
so since cerita cinta, aku agak2 je lah sinopsis nya

zzzyy

2 comments:

tq, peace :)