Monday, September 26, 2011

Bunga Raya

Petang ahad
jalan2 kat city fan
tanpa di plan saja2 ambik pic bunga raya
makin lama makin banyak lak jenis
cantik2 
hasil dari kacukan i guess
sesetengah aku tak pernah tengok pun

ambik pic satu persatu
dalam time admired bunga2 tu
seorang perempuan cina cakap
eh if tanam cantik hah
mak kat tak boleh ambik ke
aku kata ambik je 
tapi jangan bagi guard nampak

dan bermula lah misi 
mematah dahan bunga2 raya tu
letak sembunyi kat stroller ava
hahaaa... 
nasib stroller jenis yang baby pakai
banyak compartment banyak kocek
dah nasib baik kawasan tu besar
tak kan larat guard 
nak tengok gelagat para pengunjung
tu kata aku lah
if nampak pun
takpa 
sebab
bunga2 tu dah selamat sampai rumah :)

sebelum jejalan kat taman
pekena roti telur n kopi tarik
ni selepas balik dari taman
terus makan nasi lelapan
bukan aku lah
aku makan mee goreng
tapi for sure 
ada makan ulam2annya
cuma tak nasi nya saja







zzzyy

No comments:

Post a Comment

tq, peace :)