Wednesday, September 21, 2011




Terkedu sekejap
account blog kena block!!
tah pa penyebab aku pun tak pasti
cuma dia kata ada unusual traffic
pa binatang tu pun aku tak faham
nasib tak lama 
tu pun dah buat aku gelabah
mati kutu, first time boleh jadi camni

dahlah setting tuk buat n3 dah bertukar
semalam tah pa menda aku tekan
lepas tu tak reti nak setting back to normal
terpaksa terkial2 guna ni juga

seharian Miri hujan
meskipun tak berterusan tapi hari tetap lembab
hujan sekejap lebat sekejap renyai2
cuaca yang boleh menyebabkan sakit
semalam dah perit rasa tekak
cepat2 beli dan minum air cap badak
tak koser nak demam2 batuk2
nasib tak berterusan

lately minda tuk berblog sangat2 berkurangan
asyik takda idea je
mungkin sebab sering keletihan
bila badan letih otak lagi lah letih
bila tak ngadap blog
rasa macam2 nak tulis nak cerita
tapi bila tengah compose n3
sering kehabisan idea

hah sekarang ni
aku dah abis idea......

zzzyy











No comments:

Post a Comment

tq, peace :)