Sunday, October 23, 2011

a great saturday
tho have to wake up as early as 6.30am
which sleep around 2.30am
semuanya sebab ava
since kul 3 4 pagi dah beberapa kali bangun
luckly tak nangis dan meraung
aku malas nak layan
hanya sekali je aku angkat dia
then baringkan dia lik suruh peluk hypoo

if aku trus layan sure meraung
sebab dia finantic aku
tengok je terus ada mood nak nangis merayu-rayu
tu kul 6.30 am tu pun nangis2
tah apa dia nak taktau lah
last2 bagi mandi
pastu terus senyap
panas kot or darah tengah panas
tu yang tak comfortable

aku dah takda mood tidur
kebetulan matahari masuk melalui jendela
meskipun tak tembus tapi terang
then start cuci baju
mandi dan masak
masak ikan masin busuk!!!
seluruh rumah busuk
sampaikan aku sekali
terpaksa mandi sekali lagi

which at the end
mak kata ikan masin tu tak sedap
kena buang
compare to previous one
yang sedap meskipun bau sesangat

then from 1-4 aku tidur :)
seronok2!!!
yea really need the rest
after such a hectic week

then layan ava main kat beach
dah reti main dengan ombak
sangat2 seronok dipimpin
berjalan di persiaran pantai
which sesekali bermain dengan air
hingga setengah badan basah
tapi aku tetap tak izinkan dia mandi laut

malam lak lepas jejalan sekejap kat boulevard
layan wayang, cerita colombiana
lakonan terbaru Helle Berry (eh betul ke ejaan ni)
not bad, aku if action movie memang confirm suka
semalam layan real steel tuk kali ke 2
:) bukan tak puas
tapi temankan kekawan tengok
since takda cerita best yang aku belum tengok
layan je lah real steel tu

ni pun baru pas layan star movie, cerita mirrors
aiyoo bulan holloween ni
asyik cerita hantu je kat astro
which most of the time
aku malas nak layan

k lah dah 1.30am
nak tidur dah
nite2 and happy weekend

zzzyy

2 comments:

tq, peace :)