Sunday, October 9, 2011

hari minggu

saturday nite marathon tengok wayang
lama dah tak tengok camni
memula tengok cerita nasi lemak 2.0
not bad unsur komedi yang menjadi
dan jalan cerita yang selamba tapi bermakna

then tengok fright night
main hentam je nak tengok tapi taktau cerita apa
bila dah tengok
rupa2nya cerita pontianak lelaki
ok lah juga
bisa buat jantung berdebar2

then tengok conan the barbarian
cam biasalah cerita camni
mesti cerita gaduh2 perang2
balas dendam sokmo
jalan cerita yang memang dah diduga
tapi aku suka tengok cerita camni
sebab lokasi biasanya cantik2
boleh buat angan2
kekunun nak melawat tempat tu
padahal ada segelintir lokasi tu
lokasi buatan

takda complain dari mak n bapak
yang jaga ava malam tadi
malah kata ava such a good girl
biasanya memang bapak selalu membebel
asyik tinggalkan anak berjalan sesaja
ni ava memang good girl
main dengan mainan dia
pastu bila cukup jam dia tidur

dan sebagai balasan aku tinggalkan ava semalam
hari ni aku dan ava ditinggalkan setengah hari
mak and bapak pergi berjalan dengan adik2 n SIL2

apa aku dan ava buat
2 jam dia tidur
aku kemas dapur masak memana yang perlu
bila time nak makan, dia bangun lak

pastu main bersama2
tengok tv, baca buku
bila nak start tidur tuk 2nd round
diorang datang lak
terus tak jadi

petang pergi esplanade
tapi tak boleh keluar dari kereta pun
sebab hari hujan renyai2
takkanlah nak bawa ava kan
so lepas mak beli makanan di gerai2
terus balik rumah
minggu ni ava takda pergi berjalan2
tunggu lah next week yaa...

zzzyy

No comments:

Post a Comment

tq, peace :)