Thursday, October 20, 2011

kat office
fikiran sentiasa bercelaru
arini ingatkan nak cepat
rupanya menjadi sangat2 tak produktif
kerja memang banyak
seorang kawan cuti
another sekejap2 je datang
dan aku lak pagi, kerja dept lain
petang baru duk tempat sendiri

tu pun tak boleh nak concentrate
banyak tul iklan
sekejap2 wat ni
sekejap2 wat tu
kejap2 pergi sana
kejap2 pergi sini
bukan sengaja tau
tapi ada2 je keperluan kena buat

satu lagi aku sangat geram
cari manager call aku
cari biz manager call aku
bila aku naik tingkat atas
tengok je aku
tanya ada manager ke
ada biz manager ke
hoooii!!!
aku ni secretary managers tu semua ke?
Nooo... Nooo... Nooo....
bukan tau
tapi yang aku hairan
ngapa byk2 org kat floor aku tu
aku lak yang kena tanya
menganggu concentrasi sesangat!!!

or...
diorang tu peminat aku kot
*mode perasaan*
lalalalaaaaa.....

zzzyy

No comments:

Post a Comment

tq, peace :)