Friday, November 11, 2011

11-11-2011

ramai yang dok kecoh tentang 11-11-2011
ramai yang kawin
ramai yang buat special occasion
tapi bagi aku biasa je
just another day

aku lebih berminat kepada tarikh 12-12-2012
sebab tu tarikh yang terakhir
lepas ni takda lagi
sebab takda bulan 13
takkanlah nak buat 13-13-2013 kan :)
dan satu lagi
01-11-2010 atau 011110
adalah lebih bermakna buat aku
sebab tu lahirnya my lil ava ke dunia

well, kan hari tu kata nak celebrate bday ava
bila another adik balik dari offshore
and here we are today
celebrate makan steamboat
actually takda pa sangat pun
takda bday kek semua
bukannya ava faham pun
dok nyemak keadaan je
dia dok gila2 tengok kek nanti



as usual venua adalah kat micheal BBQ & steamboat
makan kenyang2, bayar RM25 seorang
really worth
and see, most of the menu adalah daging
sayur hanya sikit sesangat
sebab ramai yang allergic dengan sayur
bapa lak memang favourite makan
apa2 yang berasaskan tauhu
and tu ler aku pasti taknak semeja dengan dia
dengan mak ok
selera sama
panggang banyak daging and ayam and udang :)



ni muka2 yang excited makan
even ava pun makan
dah reti suap sendiri
dia makan nasi goreng
suap sebiji2
bagi sausage yang biasanya favourite dia
tapi kali ni dia tolak tepi
mungkin sebab dah di potong pendek2
tu ler yang dia tak kenal
biasa dia pegang panjang2

huh, sangat kenyang
bulan ni saja dah 2 kali aku pergi steamboat ni
mana boleh tahan camni
no wonder bila try baju semalam
banyak yang bila pakai cam bungkus nangka
dah ler next week dinner
fuyiooo.... nervous dah ni
baju apa nak pakai weh??
theme adalah fantasy
tapi tak dapat aku nak berfantasy2
tak koser nak buang duit beli baju pelik2
then guna sekali je
dah ler baju tu semua bukannya murah pun
guna dress lama je
tu pun mostly dress yang dah guna
sekali dua saja

zzzyy

No comments:

Post a Comment

tq, peace :)