Wednesday, November 16, 2011

項沒有標題....

aiyooo pa nak tulis ek
asyik2 n3 tentang ava
asyik n3 tentang kerja
dah blur aku nak tulis apa
eemmm......

ni cerita semalam
since hari sebelum semalam
Sila dah kata nak bawa pergi cabut bulu
dia sponsor sebab dia tahu
aku ni memang tak kisah sangat
tentang cabut mencabut bulu ni
yalah bulu aku bukan panjang or banyak pun
tu ler aku selalu watde je
once in a while je aku mencabutnya



ni hasilnya
mencabut dan merata bulu kening
saja buat suspen cabut bulu cabut bulu
if tak kerana nak dinner this saturday
sumpah aku malas nak kisah cabut mencabut ni
sebabnya aku kerja pun mana ada pakai make up sangat
sapu liquid serum then day cream
compact powder dan lipstik

yang eye shadow tu semua mmg jarang lah sesangat
sebab takda masa nak abiskan ngadap depan cermin
as long kemas dan clean, sudah
kecuali lah ada apa2 function or dinner
or mood tengah elok dan rajin
baru lah aku pakai make up sakan

yang melemahkan aku tuk pakai make up ni
sebab kena guna contact lens
sekarang mata aku dah tak suka sangat
menggunakkan contact lens
selalu pedih2 or easily dry up
if guna make up pakai spect
memang tak best lah
mascara mesti lekat kat cermin spect

back cerita office.....



my 2nd workstation
macam dalam aquarium
but peaceful
tempat aku sembunyi bila burung murai
yang kat floor aku tu berkicau

kerja kat dept ni relax
but IF ya, IF orang2 yang dilayan
takda bermasalah
if diorang bermasalah...Siap lorrr
banyak paperwork kena buat
terkejar sana sini
tiap hari doa
kan tiada yang bermasalah
sebab.... ni bukan main dept aku
hanya part time je

tapi aku rasa dah tak sure
sebab nya kat ori dept part time
kat sini pun part time
so mana aku full time ek??
or maknanya aku memang org setengah2??
lama2 boleh jadi setengah tiang :O

aiyooo nak upload my ori workstation
tapi tak juga dapat2
last2 dapat benda lain

kan colleagues cina aku suka tulis
guna bahasa cina kat FB
mana ler aku faham nak baca
kekadang tu memang hot topic diorang bualkan
aku nak gak kepoh especially if tentang office life

and tonite...
yeaaahh aku dah dapat baca
yea!! yea!!! aku dah belajar baser cina
even dah reti tulis kat guna baser cina
kat status FB
excited!!! excited!!!

k播放時間睡覺......晚安

zzzyy

No comments:

Post a Comment

tq, peace :)