Thursday, November 10, 2011

hari yang hebat!!!
banyak orang cuti
banyak kerja kena buat
sampai ada kala just stunt camtu saja
sebab taktau mana nak start dulu
tapi syukur alhamdulilah
at least dapat juga hadapi
dan ternyata not as bad as expected

ni tulis n3 sambil tengok True Blood 4
fuyioo!! Bill makin handsome!!
tapi aku belum faham apa cerita season ni
baru first time tengok
tah first episode or aku yang first time tengok
tah masih ke tak dia couple dengan sookie
sebab ada another handsome vampire, Eric
turut admired sookie
and abg sookie tah lupa nama
pun turut handsome juga!!!!

cerita lucu tentang ava malam ni
tadi mak lipat kain baju
as usual dia akan kacau mak
orang lipat dia bongkar lik
or sibuk ambik kain baju tu
tah out of nowhere
aku yang sedang tengok tv
terus ketawa berdekah2
guess what??.........
....................................
....................................
ava guna panty aku sebagai beep dia!!!!
dia masukkan kat leher dia!
tah camna dia dapat idea tu pun tak pasti
dan ngam sangat panty tu bergantungan kat leher dia
aku siap goleng2 gelakkan dia
dan makin kau gelak
makin dia excited
ava... ava.... memacam lah dia ni

sekarang gak dah reti
pura2 tidur sambil berdengkur
alahaaiiii... very fast learner
doakanlah belajar pun begitu juga

zzzyy

No comments:

Post a Comment

tq, peace :)