Sunday, November 13, 2011

previous n3 was type by lil ava
camna dia buat
honestly aku tak tahu
after dia type, aku tengok kat fb
ada jugak adik type
terus tanya dia camna buat
so far belum ada jawapan

hari yang membuat fikiran aku sering sesak
sebabnya........
ava asyik menangis je nak dengan aku
dah tu if kau bawa dia tunjuk itu ini
yang tah pa2
nak pegang suis lampu lah
nak kacau benda kat dressing table ler
memacam lagi yang tak boleh nak dilayan
nak pegang dan main benda yang tak boleh
dibuat mainan or yang merbahaya

tapi bila kau tidur
reti lak dia bermain dengan adik2 mak n SIL
it just bila tengok je aku or dengar suara
terus dia meroyan

tidur pagi sekejap je
about 30 mins dengar je suara aku
terus bangun dan meraung2
aku yang tengah masak
tak sempat nak abiskan masakan yang ke 2

petang lak sempat tidur 40mins lagi
masa tu aku tengah tidur sama
tengok je aku nak keluar pintu
terus terbangun
isskk.... telinga yang sangat tajam
meraung lagi dan lagi

jalan sana sini
naik pening aku
ni petang lepas disuap makan
di mandikan
takda gak menyalak aku sangat
sibuk main
then dia disuruh naip blog
dan hasilnya yang terbaik
cam kat my previous n3
lepas tu disusukan
dan terus tidur
tambah hari yang hujan
memang best tuk tidur

zzzyy

No comments:

Post a Comment

tq, peace :)