Thursday, December 15, 2011

seawal 5.30am ava dah nangis
dan merajuk
lately reti bebenar dia merajuk eh
siap goleng2
tambah lagi
kita tak faham apa dia nak
semua cakap dia aiii aiii aiii
if sebut fish keluar angin hujung 'isshh' tu je



ni pagi tadi
apak n mak mendera anak aku
sambil tu dia makan bubur
morning breakfast!!!!
seronok tau dia dikeliling penyepit baju tu
siap nyanyi2



ni dengan moimoi
kuching cousin
asalnya dia memang finantik kucing
tapi bila dibagi peluang pegang n main
ragu2 lak dia
tapi tau lak ter auw auw cari kucing



hari ni genap lah 1 tahun 1 bulan 15 hari budak ni
dah banyak gigi
dah kuat berjalan
dah reti merajuk goleng2
faham apa kau cakap
tapi masih belum tahu bercakap
cepat boring cepat marah
suka makan pepet
and lately if takda pet, suka isap tunjuk
not a good sign

hah..... kan sekarang dah bulan terakhir 2011
soo banyak lah upacara makan2



monday
seafood day
tapi semua kecewa
sebab takda ketam
cuaca tak elok so takda flight dari KK
ketam pun takda
sungguh canggih kan ketam sekarang
dah reti naik flight



ni pula malam tadi
project yang tak dirancang
plan asalnya nak pergi parkson
sebab ada voucher $100
so nak tengok2kan lah baju
tuk ava pergi wedding dinner auntie kate

pergi restaurant cum bistro thai
tapi aku tak admired masakan thai
kita pilih western
mak, mula2 makan lamb shank
portion yang kecik tapi sos dia sedap
masih tak kenyang and aku tak hairan
order grilled lamb chop
portion yang memuaskan dan sos yang
sangat2 sedap!!!
marvellous!!!! awesome!!! some2!!!

pada hal first time mak pergi sini
tak perasaan aku
lagipun memang lama tak pergi sini
since ava ada tak pergi lagi
so since ava dah lebih setahun
aku lebih setahun gak tak pergi sini

perkembangan kat office...
at last!!!! tadi aku habiskan project deco
aku je yang lebih semangat xmas
so since dua minggu yang lalu
dok sibuk fikir camna nak wat deco
stage by stage aku bei deco tu
akhirnya hari ni semua tergantung



this is my favourite corner
sejak 2 minggu lalu dah terpacak kat sini
yang balloon tu lak buat cam bday party
ah persetankanlah
yang penting lain dari hari biasa
at least ada celebration feeling
and xmas mood


zzzyy

No comments:

Post a Comment

tq, peace :)