Wednesday, March 7, 2012

Petai+Tempoyak+Ikan Masin Sepat

blurrrpp!!!!!
sebenarnya amat kenyang tapi rasa nak lagi
dinner dengan nasi berlaukkan........
petai... tempoyak.....ikan sepat masin
huh!!! terbaik!!!!!
asyik nak menyuap lagi dan lagi
tak terasa perut sangat padat
if hari2 camni
senang2 je naik 5kg seminggu

dah start kerja kembali
pepagi lak dah blood go upstair
seawal 8am office dah lock pintu
tak boleh masuk tak boleh keluar
aku lak kebetulan baru nak keluar breakfast
perut lapar, apa tak hangin
rasa nak tendang2 je pintu kaca tu

office ni memang selalu berlaku
if ada auditor camtu lah diorang
semua jadi pelakon free
nak semua seems prefect
yalah tau lah memang semua kena tunjuk baik
but tu kan belum waktu kerja
apa kejadah nak cepat sesangat
tak cukup ke 8.30-5.30
dengan hanya rehat sejam tu tuk kerja??
geram!!!

dahtu bila sampai kat workstation
terpaksa lak layan muka2 orang yang masam2
(memang aku marah tapi dah pekena kopi o terus senyum)
ada seorang minah tu aku tanya nak taknak je jawab
dah lah dia janji nak buat something tuk ani
then aku datang terus nak type surat document semua
ada ke pula benda tu belum ready??

haaah!! rasa nak menyembur kembali
call ani cakap kuat2
kata semua belum ready
memang tak boleh ready pagi ni
sebab manager dah keluar
ani yang sakit gigi turut berasap
dari guna baju kurung dia bertukar guna blaus
gara2 berpeluh peluh marah

nasib ada bilik yang sejuk tempat aku cool down
taknak lak spoilt mood orang
call ani suruh ambik lunch
hah 10.50 aku dah kluar lunch
(masuk 12.30! sshhhh)
pekena roti telur + roti kosong dengan dada ayam
siap kau!!!

k nak mandi dah
tak koser dengan badan berbau kedai mamak ni
da da da da

zzzyy

No comments:

Post a Comment

tq, peace :)