Thursday, June 7, 2012

Almost became a robot

hari pertama kerja selepas cuti panjang
actually takdalah  panjang mana pun
cuti 4 hari tambah public holiday 4 hari
so jadi lah 8 hari tak ngadap PC office
lapang otak, kembang badan!
apa taknya asyik makan benda manis sesaja
biasalah, kan festival season
lantak lah malas nak fikir 
badan yang makin hari makin mengembang ni
if aku kurus barulah harus susah hati
sebab makan kuat awat tak menjadi kat badan
ni don't worry
makan banyak sudah semestinya badan akan 
mengembang :)

ok back to office after holiday
masih ramai yang cuti
tambah lagi school holiday
yang tak celebrate tu lak
tentunya spend quality time with anak2
or pergi melancong
talk about melancong
aku ada pasang angan2 
nak bawa family jalan2 ke KK
insyaallah if ada rezeki 
tengoklah hujung tahun nanti

ops! again back to office hari ni
kerja agak busy
kerja 3 dept sekali
tambah partner aku cuti
perrgghh lemah longlai badan
tapi seriously tak larat agressif
slow and tak steady
cakap kat bos
jangan hairan if someday
aku kerja tanpa perasaan
badan je bergerak cam robot
ni pun buat kerja pun
sekadar buat camtu je
asal abis sudah...
tuk buat terbaik jauh sekali
bukan takmau tapi tak larat
aku dah buhsan!
aku dah buhsan!
(angguk2 nyanyi lagu amy)






zzzyy






No comments:

Post a Comment

tq, peace :)