Sunday, June 3, 2012

Baru sampai di rumah
after balik dari kampung 
celebrating Gawai Dayak
which fall on 1st June each year

aku balik kampung malam 29th
cucu tuai rumah kawin
mak dan ava hari sebelumnya dah pergi

gawai this year ok lah
meriah dan berjalan lancar
meskipun tak banyak programme seperti last year
tapi programme yang dibuat last minutes menjadi
dan happening

yang lelainnya macam biasa
visiting dari bilik ke bilik (rumah panjang cam rumah teres)
nyanyi2 menari2, berpesta sakanlah
sekarang if balik rumah panjang tuk gawai
orang suka berkaraoke
which bukan feels aku :)

aku lak on and off ikut orang
sebab ava asyik nak menempel je
nasib baik dia nak dengan SIL dan adik
so besar sikit lah change aku ikut orang ramai tahun ni :)

k lah 
just a simple n3
takda idea
tambah aku letih dan ngantuk






zzzyy

No comments:

Post a Comment

tq, peace :)