Monday, June 11, 2012

monday! monday!
huh, seksa nya nak  lalui hari ni
masa begitu lambat berlalu
asyik2 tengok jam
masih gak tak sampai 5.30pm
dan.......
bila clock strike 5.30!
relief manager dah tutup lampu bilik dia
dan balik ke otel
memasing pandang memandang
hahahaa!!! apa dia risau
dia hanya relief
sign apa2 yang patut
overite memana yang perlu
yang lelain, lu pikir lah sendiri :)

aku busy memang busy lah
tapi sangat sedikit production yang keluar
sibuk layan & buat benda2 remeh
at last hasil takda
sibuk ngalahkan branch manager

makan tengahari pun takda selera
ingatkan pergi ke gerai nak beli cucur pisang
sekali tutup lak gerai tu
duit hanya $3 je tak cukup tuk beli nasi campur
pergi stall berdekatan ingatkan nak beli pulut panggang
tapi tutup lak pula
pergi lagi gerai lain further
tengok takda apa lagi kuih muih tinggal
dah aku dok jenguk2
terpaksa lah beli nasi lemak $1
dalam perjalanan ke another gerai tu lak
fikir sapa lah aku nak suap dengan nasi lemak ni
aku taknak makan pun
another part of me lak membebel
awat lak aku beli tadi hah?
mentang2 ada $3 

then beli kuih coloreng
tak  gitu kot namanya
dah beli pun wonder sapa nak makan hah
aku cam takda selera pun makan
tapi tu je yang aku mau makan kat gerai tadi

dalam blur2 bawa cup n Kopiko lepak dengan Sis kat pantry
aha! paksa Sis makan nasi lemak dan sebatang coloreng
makan bread dia 3 slice 
campur dengan timun, tomato n mayonis
minum kopi
heemmmm......... enak rasanya 

ni dah kat rumah
nak masak tapi takda idea apa nak makan
kebetulan perut tak lapar pun
suap ini sikit itu sikit
kenyang jadinya
lagipun rasa berat sangat tulang nak buat apa2
nak relax saja rasanya
tengoklah camna nanti
malas2 aku lepak kedai makan :)

oklah ek
nak layan games FB sekejap
dan sekian laporan hari ini, Isnin





zzzyy

No comments:

Post a Comment

tq, peace :)