Wednesday, December 26, 2012

ho ho ho
merry xmas merry xmas
:-) :-) :-) :-) :-) :-)

bagi yang bercuti
selamat beristirehat
esok sambung kerja lagi

fuhh!!!
letih lelah penat sengal
dan apa2 yang sewaktu seiras dgn nya
tadi ada makan2 kat rumah
meskipun aku tak sambut xmas
tapi demi mak n apak
sebab tu lah aku ajak sil2 datang
makan simple je pun

lauk, kari daging n ayam masak merah
aku tumpang ani
yang memang akan masak tuk parent in law
yang aku masak cuma
sayur campur, sup halia ayam tua,
organ dalaman ayam masak cili hijau bersantan
kuehtiaw goreng
ketupat lak mak yang masak

yang masak2 ni tak letih
yang letihnya mengemas
tadi datang je dari visiting
(sempat pergi 2 buah je pun)
terus mengemas
panaskan lauk2
masukkan dlm aisbox memana yg perlu
pastu bila masuk ruang tamu nak buang sampah
semua dah gelap gelita
semua dh berdengkur terutamanya mak
berjalan dlm gelap mengundang malang
betis melanggar segi meja melukis ava
vavava.... sangat sakit sebab kayu kena tulang
rasa mak tendang je meja :-(

.............................................


yang ni kisah hari jumaat
aku kerja sungguh2
ramai yang cuti
petang ada xmas exchange gift
dan makan2
kali ni back to classic menu
makan roasted turkey n lamb leg
kenapa menu ni dipanggi classic?
Aku tak pasti :-P




hah ni dia
lamb sedap
turkey isinya ok
tapi wing n paha keras!
lagipun rupa je besar
tapi isi sikit
sauce tak berapa ummph!




yang ini sangat yummy
red velvet cupcake
made by 15 yrs old young lady
kawan sponsor
larat makan sebiji je





wajah2 kegirangan dapat hadiah n makan
lately makan sesaja
berkilo2 berat naik
fuhhh!!! camna nak kurus?



zzzyy






No comments:

Post a Comment

tq, peace :)