Saturday, March 16, 2013

glad it was saturday n holiday
semingguan aku busy
esp last 3 days
yg semalam lah rasa truk
kepala berat whole day
aku kan ada new assignment
uruskan khas ekhwal account
mampus!
mula dari a-z
dlm masa 3 hari!!!

isnin ni buat sendiri
dahlerr cikgu aku pi course
byk report fortnightly lak tu
lantak lerr
nnt fikir!
yg pasti weekend ni
aku nak enjoy!!!!

dalam masa2 stress cmne
aku slowly belajar agar tak tension
lepas waktu kerja
aku buat saja perkara2 yg aku suka
makan2 n berjalan2
tengok crita aku suka
so, masa terpenuh
hilang letih
hilang stress
hal esok
esok fikir

hari ni acara bebas
petang mungkin akan berjalan juga
tak tahan duduk rmh seharian
sekarang
dah kenyang
lunch menu baik punya
itik msk palooo
ikan lumi sup
(ikan yg lembut boleh mkn semua tu)
sayur tumis
cencaluk cili mkn dgn timun
fuuuhh!!!

ava tengah layan crita oggy kt tv
peminat fanatic oggy, pingu & gummy bear
yg oggy ni takda kt tv
dia tgk kt youtube
dan since lately
sil slalu bmlm sini
mkin giat aktivitinya tgk youtube
sebab guna samsung tab sil
tidur pun sampai kul 12 mlm
tp bangun pun hebat juga
after 10am!!!
camna lerr anak aku tu
nak sekolah tahun baru





zzzyy

No comments:

Post a Comment

tq, peace :)