Tuesday, July 30, 2013

baru 7.58am
dah terpacak depan office
biasanya aku sampai 8.15am
hari ni awal pula
mungkin sebab dalam perjalanan tadi
jalannya smooth saja

takda ler berita terkini sangat
aku rasa on da air ni
malam tidur lewat
budak ava tu ler
tidur 11pm
bangun 12.15am
terus makan cokelet kitkat sebungkus
lepas tu tak lelap2
aku yang terbangun jadi nging-ngong2
macam2 dia buat
kacau nenek tidur lah
nak teriak2 main lah
not to mention tengok kartun
alahai anak
kau ingat ni siang ke
malam nak malam
mami nak tidur
esok keja

and 2.58am baru dia tidur
dah tetua ni
kau ingat boleh tidur terus
terkelip2 gak mata
rasanak bangun terus
tapi gila apa
aku baru tidur sejam tadi
badan letih if kerja takpa
bukan ada angkat barang berat pun
tapi aku perlu otak yang cergas
100% no matter what situation
i was at

k lah
selamat berpuasa & have a nice day



zzxyy

No comments:

Post a Comment

tq, peace :)