Wednesday, September 18, 2013

Aku dah BOSAN 2

hah sambungan dari previous n3

supervisor yang buat jaminan
if anything happen while
aku relief kwn yang cuti tu

at the same time....


HE ON LEAVE TOO!!!!!

B#%*/-+())+F@&*€¥¢^!!!!

so answer me
camne dia nak bertanggungjwb?
when ada apa2 berlaku
for sure dia ada jwpan

I'M ON LEAVE WHEN ITS HAPPEN

so sascastic kan
sikap org2 atasan ni
sesuka je berjanji
sesuka je buat jaminan
bila menunaikannya....?
as i mention earlier
JAUH PANGGANG DARI API!!!

actually bukan big issue
tuk aku relief kwn ni
tapi again sikap org2 atasan tu
bila terjadi sesuatu
suka mempersalahkan org lain

dah ada contoh terjadi
ujg bulan yg lalu
A cuti
as procedure concern B sign relief form
cam aku ler tu
sign sebab leave tu mesti ada org relief
sign je bkn take over kerja dia

so happen to be A ni ada duty minggu tu
seharusnya dia cari org ganti
tapi somehow

takda yg sanggup ganti
or semua tunjuk dengki takmau ganti
without proper arrangement

guess sapa kena marah??
B yg sign relief form ni
B terpinga2 kena teriakan supervisor
dia ada kerja sendiri
yg perlu dibuat
alasan dia kena buat
sebab dia sign relief form!!!
sadis kan camtu
tu yang aku sedar
if small thing
with this shelfish mgmt
baik hati2

jgn yea2 kan apa saja diorg suruh
buat kerja sepatutnya
follow the rule
yg lelain
LU FIKIRLAH SENDIRI!!!




zzzyy

No comments:

Post a Comment

tq, peace :)