Tuesday, October 29, 2013

Bitstrips


sekarang ni gila lukis guna bitstrips
yang bawa ni antara collection yang ada avatar aku

so bagi yang tak faham tu
kat sini lah boleh praktikkan
iban language yang aku post setiap friday




Lilly marah Ranny(SIL) berjalan cuai

Lilly: Tu ler jangan berjalan dok terkial kial
Ranny: sukati aku lah. Sibuk je. Ni bukan jatuhlah. Ni salah satu cara tuk exercise


Arina (kwn) tak senang dengan cara tarian Lilly

Lilly: Jum Berjoget since masih muda i. if dah tua kelak hanya larat geleng2 saja
Arina: Macam kera kena belacan. Joget seorang saja nun


Arina: Puncak kasih kita. rendang nya seketika
Lilly: dah lah tu nyanyi Na. Tengok tu hujan. Sumbang tul lah suara kau tu



Lilly frust tak dapat lucky draw

Lilly: rasa nak bunuh diri tak dapat Iphone 5 mlm tadi
Arina: takpa lah tu. kau pun mmg selalu tak bertuah dapat lucky draw, nah aku beri kau note 2 aku ni




Lilly menunggu Lyna(SIL) bagi hadiah harijadi


Lilly: Mana birthday present aku hah?
Lyna: Erkk, Takda lagi ah. Dah rosak digigit Timi(1 yr plus anak buah)




zzzyy









No comments:

Post a Comment

tq, peace :)