Sunday, October 13, 2013

hari ni cuaca elok
dapat jemur baju elok2

tapi mata aku yang layu
tidur dari 1.15 to 4.00!
siap kau!
tidur mengalahkan Ava

asalnya nak ikut orang berzumba
tapi malas
lagipun
ava masih tidur

if awal2 tadi dah ready ok juga
ni bangun tidur masih malas
masih terbaring terbongkang
suasana yang sunyi mendamaikan
meskipun sayup2 masih kedengaran suara
tah tv ke
tah radio jiran sebelah

aku rasa ada mental sikitlah nyonya tu
if on radio or tv
cam seluruh taman ni boleh dengar
dahtu kekadang langsung tak off
semalaman hingga ke pagi
dahtu if hari sekolah
seawal 6am
dah kedengaran hempas pintu
hempas grill tah apa2 lagi
yang bunyi doom prak doom prak
sambil mereka dua beranak bergaduh
anak dia dalam umur 10-12 tahun gitu
jarang hari yang miss

aku taktau sapa yang sapa
mereka berdua yang memulakannya
tapi yang pasti teriakan sana sini
macam dunia ni hanya ada mereka berdua
saiko2!

hah ada sesapa layan af tak?
malam ni concert minggu ke 5
nak kata minat takda gak aku suka
just takda apa nak tengok
layan je lah
trend SMS ni tak berubah
n if takda juri mengadili
yang menang nanti boleh yang
tah apa2 saja
boring.....
aku mengundi??
takda feadahnya
perabis duit je
aku masih percaya
setiap pertandingan camni
perlukan juri membuat keputusan

k chow dulu
nak cari makanan
lapar dah ni




zzzyy


No comments:

Post a Comment

tq, peace :)