Saturday, October 5, 2013

Minggu yang meletihkan

lega weekend
takda lah berserabut kepala dengan kerja
tapi sekarang tengah sakit kepala pula
tah2 sebab kurang berfikir
seperti 5 hari yang lepas kot
haha!
teori mengarut aku

seriously
kerja minggu ni
memang sibuk
taktau lah org lain
tapi aku
yeah! sentiasa tak cukup masa
ni kena buat
tu kena buat
ni itu urgent

yalah ujg bulan kan
account kena setel
report byk kena buat
dahtu surat2 tuk cutomer
banyak kena taip n hantar

kroniknya if surat saman
kena betul2 mengikut date
everyday counted
fuhh!!!
ada kala kerja cam robot
at the same time
blurr tak sure mana format nak guna
aku belum familiar lagi
dengan istilah mahkamah

dah tu yang account pula
hq minta figure itu ini
print report byk2
make sure bos2 sign
kebetulan bigbos cuti 2 minggu
nak berurusan dengan bos kecik
kecoh skit
sebab dia tak biasa sign byk2
perlukan penerangan
kerja org aku pula kena terangkan
huh! kalut2!

balik rumah badan dah flat
tambah sibuk sedia tuk annual dinner
kena paksa kwn2 buat performance
(sebenar dah beberapa thn aku retired)
nak rejek mengenangkan kwn lak
which semua terpaksa
tuk menyelamatkan brch
yalah dh semua org takmau
sedangkan semua brch kena htr performane
dinner this coming 26th
fuhh!!! lomah makcik

ni lega cuti hjg mgu 2 hari
boleh relax byk2
takda rasa nak buat apa2 heavy
kul 10.30am tadi
masak mee sedap
rebus telur
panaskan sardin ikan
goreng sosej
reneh kacang pjg
panggil semua breakfast cum lunch
ni dah rasa ngantuk
kejap gik nak menidurkan diri
nak menikmati ujg mgu ni
relax to the max!!





zzzyy


No comments:

Post a Comment

tq, peace :)