Tuesday, October 8, 2013

Terlodeh kain

ni cerita lucu berlaku kat aku arini

guna baju kurung
kain yang lembut licin
as usual
aku guna panty hose juga
so kain tu
memang takda rasa sangat lah

disebabkan baju kurung ni
macam melekat kat badan
aku juga guna singlet
so takda lah
lapisan2 lemak terserlah

back to cerita kain tu
mulanya ok
zip elok je
bilamana dalam 1.20pm gitu
poopp!!!!
menetas zip
panik sekejap
tapi masih terkawal
ada safety pin

pi toilet pasang safety pin
yes! berjaya
kerja2
angkut file berat
tetiba...............

hah!!!!!
OOO TIIIIIDAAKK!!!!!
KAIN AKU TERLODEH!!!!!!
KAT TENGAH2 JALAN

cepat2 tarik lalu duduk
panik!!!!!
nasib takda colleagues yang nampak
kecuali seorng
officeboy!!!
yang mana bila aku pandang dia
dia melopong aku pun melopong
dengan sama mata membulat!!!!!!

yang terlodeh tu bukan sikit tau
dah sampai kat lantai hah kain tu
aku tak perasaan
sebab kain tu sangat lembut
aduuhaiiii

takda dapat nak bayangkan
if terlodeh tengah berjalan kat kedai
nasib kat office
and at least baju kurung tu
dapat menutupi badan
if tak
confirm nampak semua!!!!!!!


zzzyy


No comments:

Post a Comment

tq, peace :)