Tuesday, October 22, 2013

Yahuuuu!!!!

aisey rindu kat blog

weekend tak sempat update apa2
sebab balik kampung
n kat kampung
line tipon pun susah nak dapat
apatah lagi internet

takda apa yang berlaku sangat
kerja cam biasa
arini kecoh para nyonya kat dept aku
memacam isu dibahaskan
sampai aku sakit kepala dengar
semua nak menang
semua nak bercakap
yang torture nya
orang2 yang tak masuk campur
terpaksa mendengar
dahtu takda subtitle
versi mandarin terus menerus
meskipun aku tau punca pangkalnya
tapi baik lari jauh2
sebelum api menyemarak kat aku lak

16 nov lak
aku kena duduki exam
soalannya tentang kerja,
general n amla
which aku dengar
sekarang much2 tougher
than yang pernah aku ambik dulu
hopely takyah ler kena keluar miri
(tapi rasa2 change sgt slim)
malas nak travelling
nak2 lagi if pi KL
if kuching or kk ok lah sikit
rasa taknak attend pun ada
tapi aku rasa memang kena
tulis essay berjela to mgnt lah
if aku taknak attend
so hentam saja lah
pi buat saja exam tu

ujung minggu ni pula
dinner office
bahagian northern region
aku kena buat performance
(aduh makin melemahkan semangat)
sebab aku separuh rela je buat
so far til now
masih takda plan how to perform
meskipun performance tu
je free floor
takda particular steps or dance
baju pun aku tak sedia lagi
theme pulak Neon Nite
perlu guna baju striking ke?

teringat suatu ketika dulu
trend guna baju oren or hijau
yang terang macam marking marker tu
dari jauh dah kelihatan
if pikir balik sekarang ni
pelik semacam rasa pakai
hehee..

k lah beta nak beradu
goodnite sweet dream
jangan lupa baca doa





zzzyy

No comments:

Post a Comment

tq, peace :)