Monday, November 4, 2013

Aktiviti 4 in 1 - part 2

ok sambung previous n3

sabtu
pagi busy membasuh bedsheet baju semua
seronok sebab cuaca yang panas
sekejap je kering

lunch
panaskan lauk semalam
lagipun kuah mee jawa banyak lagi
so pekena mee jawa lagi
kali ni tambah telur banyak lagi
tapi mee jawa aku masak kali ni
tak sesedap first time aku masak
terlalu banyak sweet potatos
n tak cukup santan

malam dinner kat rumah adik
sesi beramah mesra
setelah semingguan sibuk bekerja

ari ahad sambung mencuci lagi
aku if cuti n cuaca panas
ada2 je yang nak aku cuci masuk mesin
seronok n puas cium semua bau segar

malamnya aku marathon tengok movies
super spider, thor & cerita baru thai tu
tah lupa apa tajuk
sampai rumah pas mandi
layan walking dead n
layan box office movie
cerita nustan
tu dia! layan movie je

hari ni
bangun je terus kemas bilik tidur
berdebu!
katil berkurun tak pakai
tuk letak barang je
ni dah kemas boleh guna dah
semangat ava baring2
tapi masalah ekon bilik rosak
panas! guna kipas selalu cam takda rasa je
tunggu lah
ada rezeki beli baru

dalam kemas2 tu
jumpa banyak gambar
yang dah ready tuk di frame
tunggu ada rezeki gak
nanti2 frame kanlah

and tanpa sedar
jumpa tah bad or good habit
yang pasti aku tak suka
yang aku ni
suka kutip bag plastik!
banyak yang dah lipat2
buat kutip debu je
rumah kecik
tapi banyak sampah
buang2 madih gak ada
iskk stress fikir

tersorok sana sini



zzzyy

No comments:

Post a Comment

tq, peace :)