Tuesday, November 5, 2013

now at 10am
my little princess
still tidur bergulung dlm selimut
bukan 1 bukan 2
tapi 3 ok

1 her own
aku bangun tadi
tengok bergulung dalam selimut nenek
then lepas matikan aircond
sebab tengok dia dok pusing kiri kanan
cover dengan comforter aku
makin nyenyak tidur
so aku suspect dia sejuk
cos semalam tidur
on aircond n kipas no.3

sekejap tadi aku dh kacau dia
masih taknak bangun
ni mesti lambat tidur malam lagi

semalam tidur kul 7.30
bangun2 je sejam kemudian
terus gaduh aku n mak
teriak2
itu tak betul
ni pun tak betul
rupa2nya nak sesangat kencing
terkuncil basah seluar
dan aku yang mengangkat dia

dah tu buat hal lagi
takmau tukar seluar
dahtu bila suruh guna seluar basah
terkebil2 mata tak selesa
tak kira
by force kena tukar seluar juga

then mengamuk lagi
tak suruh aku angkut tilam
keluar dari bilik
bis tu aku nak tidur atas tile
turutkan kehendak dia

dah settle sikit
slowly angkut tilam
lagi marah2 aku
ahh tak boleh layan sangat ni
kang biasa lak dia mengarah kita
buat2 merajuk tidur dlm bilik
meraung dia kat luar
biar sekejap
then pujuk
which was susah
budak ni keras kepalanya
nak ikut perintah dia saja
aku sering tak layan
risau terbiasa
kang nanti ikut peel dia saja

then settle
dia lupa semua
lepas main jump2 kat atas katil
nasib kayu katil tu dh repair
if tak
kang runtuh naya je

pastu tanya nak share selimut dgn dia
dia kata kecil
eh aku kata besar
siap testing baring
memang cukup pun
n
pandai lak dia cakap
guna nyek2 punya
which akhirnya....

dia guna selimut nyek2
dia guna selimut mam
ava, ava
:-)
sekarang dia dh bangu
k





zzzyy

No comments:

Post a Comment

tq, peace :)