Monday, December 23, 2013

Morning!

Aduhaiii
Sampai sekarang masih
Berdegup jantung
Bergegar lutut

Tadi masa drive turun kerja
Tiba2 seorang driver dari lane laju
Tanpa signal terus menapak depan aku
Worst terus brek mengejut berhenti!
Aku tekan brek sehabisnya
Sampai berbunyi tayar!
Nasib aku kurang laju
Tapi masa tu
Just bertawakal je ler
Tunggu bunyi menghentam buntut kereta depan
Nasib masih ada ruang tuk berhenti
Kuss semangat!

Sabtu pun almost melanggar orang
Bernasib sebab tak laju

Situasinya
Aku belakang Hilux
After bump hilux masuk juntion
Of course kita tak laju kan
Hilux masuk aku brek
Bila hilux dah masuk
Tetiba kenari depan mata!!!
Fuhh!!! Again brek sekuat hati

Driver kenari tu keluar terus
Tuk pergi opposite lane
Tak sabar2 tanpa rasa bersalah

Kekadang kita hati2
Orang lain tak
Pun boleh sebabkan kemalangan
Terutama driver muda
Ramai yang kurang sabar
Lately sering terjadi
If accident terus membawa maut

K nak breakfast
Minum kopi banyak2
Awal pagi tadi 4 am
Bawa ava pi hospital
Tiba2 high fever
Kena bagi ubat masuk buntut
Meraung dia
Then aku tanya sakit ke?
Dia kata tak
Abis tu ngapa nangis
Takut!!
Muahahahaaaa!!!!



zzzyy

No comments:

Post a Comment

tq, peace :)