Monday, January 6, 2014

Gambar Kegemaran 2013_Part 1






ketika menaiki cable car at Nongping 360 di Hongkong
perjalanan yang mencabar bagi yang takut pada ketinggian
lelebih lagi bila cable car tu berlantai cermin
tumbuhan dibawa kelihatan kecil saja







Puas sebab akhirnya berjaya juga tengok dengan mata kepala sendiri one of bangunan Castle Disney yang sering tengok je kat TV sejak kecil dulu.


Dan lebih seronok lagi bila dapat menyaksikan pertunjukan bunga api selama setengah jam at Hongkong Disneyland (Ava sering cakap nak ikut aku pergi ke sini) Sabar naak, insyaallah one day nanti aku akan bawa ke one of Disneyland.





Dan seronok sebab sempat melawati Window of The World di Shenzhen, China.
Walau tak dapat menerokai keseluruhan tempat sebab hujan yang maha lebat tapi lebih sebahagian dari taman tu dapat aku lawati.



Menempatkan replika bangunan2 terkenal sejak berabad dulu dari seluruh dunia. Rasa seperti dapat melawati tempat2 tersebut lak. Antara yang aku kenal Taj Mahal, Jambatan San Francisco, Eiffel Tower, Borobudur, Istana England, Paul, Sotong Worldcup, Kuda Throne dan macam2 lagi.


Kegilaan main game Pou
sampai tiap saat risaukan Pou tu berlapar
even kat office pun dok sengih2
if cek Pou memasing
which sekarang dah diabaikan
tapi masih diberi makan setiap hari
(hangat2 taik ayam)

pernah frust giler 
sebab bermatian main games tuk dapatkan duit
tuk beli baju kucing
then bila ava main
duit 6000 ++ tu
abis buat dia beli cake!
habis semua ok!!!!





pastu gila main bitstrip
ada sampai berjam tuk create creator tu
which selalu nya aku give up setengah jalan
dan tak sempat post kat FB
akhirnya malas layan, buang masa je
aku delete application tu
naaahh.. abis cerita


Bersambung............



zzzyy



No comments:

Post a Comment

tq, peace :)