Saturday, February 1, 2014

Morning!!!
8.43AM
masih terlantar on da bed
Fuh! Seronok!
At least boleh bangun lambat
Ava masih bergulung2
Compare to semalam
Budak tu awal bangun
Nak tengok tv lah
Mkn junkfood lah
Minta ambikkan air sejuk lah
Mengusti aku lah
Last aku yang tidur2 ayam
Dia suap dengan cokelat!!
Eeehh!! Dengki nyer
Kesudahannya
By 7.30am
Dia dah aku siram mandi!
Muahahahaaaa!!!!
Balas dendam sebab ganggu mami

Pastu aku masak lunch awal
By 10.30am
Dah brunch!
Then misi melawat anak2 buah tersayang
Titim, yang noty tapi cumel
Lonely, mami kerja 2 shift
Daddy pi offshore tinggal dgn nenek saja
Mae, baru 3 mths, seronok digomel
Awal bulan ni dia tak cek-in kat rumah

Sebab ada nenek datang dari kuching jaga

Pastu, mlm nya
Misi soping groceries
Buat 1st time pergi kedai 1 Malaysia
Nothing much item
Try beli a few items
Minyak masak, sosej, sardin, dishwasher
Adalah murah 10, 20 sen
Ada yang aku rasa taknak try
Air KOLA, takda gula or carbonate
Tak pasti mana satu yang takda
Tapi imaginasi aku
Takda salah satu dari tu
Memang tak sedap!

Keseluruhannya
More item perlu add on kat kedai 1malaysia

Klah
Kena bangun
Ava dah bangun tu
Kejap lagi confirm kacau aku





zzzyy

No comments:

Post a Comment

tq, peace :)