Wednesday, March 19, 2014

Makin malas update
Makin kurang idea
Seakan kering idea
Lebih2 lagi since phone aku problem

Skrin luar pecah
Hingga kini belum berganti
Sebab cam tak worth lak
Kena ganti dalam $180
Dahtu camera scratch
Kat bahagian atas blur
Bila capture picha
Tambah kagi bateri makin stress
Akan auto padam bila 50%
Pendek kata
Nak kena beli phone baru lah tu

So far belum dalam budget
Kena fokus kat projek melancong dulu
Next week ada 2 course kena hadiri

Sehari kat miri ni je
Pastu next day pi kl
For another 2 days course
Yang interesting nya
Aku stay back
And ava akan menyusul
Cuti2 msia 4 hari

Pastu baru resume to work
After quarter year abis
Another agenda kena atur
Yang pastinya
Kerja aku makin banyak
Tambah another dept soon

Confirm makin busy
Tah kenapa aku yang kena relieve sana sini
Worst part kena belajar express banyak perkara
Positive nya pula
Aku tahu banyak perkara
Orang cmpak memana pun
Aku dapat buat

Tah tu banyak kebaikannya ke
Or bakal membebankan
Aku belum pasti

Tapi yang pasti
Ram kat kepala aku
MAKIN LOADED!!!!




zzzyy

No comments:

Post a Comment

tq, peace :)