Sunday, April 13, 2014

Seharian
Temankan makcik bidah
Yang kebetulan datang melawat miri

Dimulai dengan mengisi 'minyak'
Aku pekena mee kolok special
Kwn makan laksa
Dengan 3 jenis dimsum
Kenyang!

Pastu meronda2 miri
Dari shopping mall
Ke shopping mall lain
N for the first time
Pii tengok mini movie 6D
Fuh!!!
Naik mual aku
Terutama yang roller coaster tu
Rasa cam betul2 naik roller coaster
Kejang tali perut!!!

Pastu tengok office petronas & shell
Tengok sekolah rendah & menengah
Tempat aku belajar dulu
Semua kat pekan kecil called Lutong
Tengok golf course
Car drive

Then isi minyak lagi
Pekena cendol
Rojak buah, sotong tauhu
Fuhhh!!! Segar rasanya

Lepas tu
Ingat nak nyanyi karaoke
Yg kat amusement park
$1 per song
Sekali tengok dah tutup lak tpt tu

Last2 tengok wayang
captain america 2
Sambung dengan Rio 2
Diakhiri dengan makan nasi lelapan
Car drive sekejap
Then hantar kawan balik otel
Aku heading home
Jam dah kul 10pm+++

Datang kat rmh
Disambut senyum lebar ava
Peluk cium semua
Then baca kan dia buku cerita
Mampu baca 1 1/2 buku je
Dia dok ternguap2
Suruh tidur angguk je
Ambik pepet n pua(selimut)
Tengok tv sambil dipeluk
Tak lama pastu tidur
Then baru aku dapat mandi
By that time dah dekat pukul 12
And here i am
12.34am

Nite2






zzzyy



No comments:

Post a Comment

tq, peace :)