Thursday, May 8, 2014

Trip to IKEA

Setelah bertahun-tahun
asyik dengar orang kata
barang2 kat IKEA sungguh memikat
at last, march lepas 
aku berkesempatan ke sana

no doubt 
memang melekakan
banyak yang aku berkenan
tapi apakah daya
susah nak bawa balik




















budak ini sangat excited
especially bila tengok katil budak2
ni salah satu yang dia amat minat
kebetulan tengah mengantuk
almost tertidur kat situ

yang kain gambar bear tu ialah selimut dia
kemana2 bawa
selimut besar tau
bukan yang kecil2 tu

























Kuali!!!!!
item pertama aku minat!!!!
tak kisah besar 
sanggup usung ke sana ke mari
usung ketika shopping di Sogo juga








beli exactly camni 
cuma colour dia adalah pink
table lamp
binggung tengok hanya RM16.90
tapi beli bulb is RM19.00!!!
mahal dari lampu
apa boleh buat
bulb LED, takut kat Miri susah cari




beli pinggan, cup & mangkuk
souvenir tuk SIL2 ku sekalian
termasuk tuk sendiri





ketika Q nak bayar
tengok ni
murah je dalam RM1.50 or RM1.90
ambik 2!
huh! cam lah kat miri takda berus






yang ni aku ambik banyak
tapi tak pasti mana lak dia ek
since balik 
takda tengok sebatang pun
masih dalam bungkusan kot




satu lagi aku beli
bag yang no 1 2 3 tu
so comel
so far belum gantung
belum terfikir tempat sesuai

keseluruhannya
aku memang rambang mata tengok barang2 di IKEA
ada hikmah juga
ketika aku baru start menyoping
Ava merengek nak makan nasi kicap
asyik kata kat dia later later later
then bila aku dah settle bayar semua
tau2 dia tidur lak
terpaksa duduk tunggu dia bangun
nak patah balik tengok2 barang
tapi dah terkedu
sebab rasa barang murah
beli tak banyak
tapi tau2 bayar over RM300!!

lenkali nak piii lagi
at least aku tau apa nak ditarget
jeng jejeng!!!


credit picture to google




zzzyy

No comments:

Post a Comment

tq, peace :)