Thursday, September 11, 2014

Cerita Kucing

aduuuuhhh 
stress!
stress!

toilet bilik tak boleh nak guna
bau bangkai!!!!!

sebab kat syiling atas
ada anak kucing yang meninggal
last few days masih ok
hari ni dah teruk sangat

then tadi kat dalam syiling tu
rupa2nya 2 ekor anak kucing mati
patut lah takda bunyi
pepagi diorang jogging
berdentum2 syiling dek diorang

suspected
mak dia turun ke bawah
tak bawah anak dia 
tu ler yang meninggal kelaparan

actually at the moment
ada 3 kucing beranak kat rumah aku
2 ibu kat syiling
sekor lagi kat garage

yang kat garage tu
nasib dah  pandai makan yang lembut
a few days back
ibu dia meninggal
cam stroke or sakit
tah ler
tetiba mengelupur lalu mati
the 2nd cat mati camtu tahun ni

1st dulu aku tengok masa nak turun kerja
berguling kiri kanan atas pasir
ingatkan nak bermesra dengan aku
then tiba2 kaku
bila aku sentuh dah tak bernyawa
tah kenapa

yang 2nd ni pun camtu gak
mengelupur cuma dia lama sikit ah
masa aku balik kerja petang
tengok dia cam sakit je
then by midnite bapa tengok dia mengelupur terus mati

actually semua kucing tu kucing datang
stray cat
i don't have any cat
so bila dah diberi makan
makin hari makin banyak pula
neighbour sebelah rumah pun turut bagi diorang makan
dan lately neighbour seberang rumah pun sama
kawan adik aku tu
siap bagi kucing2 tu mandi

so ada berkurang skit kat rumah aku
sebab dah ramai yang bagi makan
diorang ni waktu makan je datang
lepas tu ada lah sekor dua je yang stay
so far kat belakang tu ada dua yang stay
memang kucing lahir rumah aku ni pun
si siam dan oggy
comel dan mempunyai bulu yang bersih

oklah
nak layan supernatural season 9
nite2



 
 





zzzyy

No comments:

Post a Comment

tq, peace :)