Thursday, October 2, 2014

dua ari tak online guna pc
semlm, semlm takda chance
sebab ramai aunty & uncle datang
adik badik mak datang
ada mesyuarat pintu tergempar

so aku tak dpt lah nak mengoline
sebab pc tengah2 bilik
pastu anak pula
bawa aku baring2 dalam bilik
last2 tidur

semalam lak  balik lewat
kerja mengemas store
sebab sabtu ni nak buang sampah 
apa2 yang dah over 7 tahun
so kerah 2 colleagues lelaki
tuk tolong
nasib siap dalam 8.30pm

bila balik dah hampir kul 9pm
terus mandi
kaki kehitaman
baju aku cuci campur clorox
kang berkarat baju tu kena dek debu
yang tah dah berapa tahun dah kat store tu
 
bila dah relax
baru terasa sakit semua muscle2 badan
mana taknya
kerja angkat berat
berpeluh2 berkerak kaki tangan

nak online tapi tak dapat lak online
takleh connect
ingatkan pc rosak tapi musykil juga
so far takda pun apa2

then arini baru terfikir
jejangan berukben aku dah expired
and yes! betul memang dah expired pun
dah reload baru dapat
apodoooohhh

k lah nak makan
nanti aku update lagi
ada a few cerita nak share









zzzyy

No comments:

Post a Comment

tq, peace :)