Sunday, October 12, 2014

mak layan tv1 
pertandingan lagu2 P. Ramlee
so terpaksa layan juga
meskipun aku tak minat

teringat masa kecik2 dulu
suka tengok rancangan siaran RTM
banyak pertandingan
antara favourite
bintang RTM
bintang kecil

mula2 dulu
tv3 pun takda
apatah lagi Astro
tapi dengannya ada satu alat dinamakan 'Buster'
kita boleh tengok tv brunei
bolehlah tuk varietykan choice
suka rancangan
pertandingan bintang kecil dia
kan masa tu masih kecil
so memang sukalah siaran ada kanak2 ni
lagipun suka baju diorang
mostly ala2 princess :)

berbalik kepada pertandingan bintang p.ramlee tadi
9 orang solo dah abis buat persembahan
tinggal yang duet lagi
ni salingan, Misha Omar bawa lagu jeritan batinku
takda feel, suara ok tapi takda feel
tak mengkagumkan malah membosankan
tak mendayu-dayu
aku kecewa
lagu ni favourite aku
pernah dengar dayang nurfaizah nyanyi
much2 better than this


eh cam nak tidur lak
nak menidurkan ava
seharian tak tidur
tadi on the way balik dari permaisuri mall
dia tidur then bangun lagi
ingatkan akan tidur sampai pagi esok
rupanya bangun dan terus ikut aku mandi
alhamdulilah
budak ni lately susah sangat nak dimandikan
asyik taknak saja
sungguh mengeramkan




 
 














hah if posing dengan baju ala2 princess 
tak mandi pun berselera
terutamanya if baju2 frozen
yang ni collection terbaru dia
dibeli oleh SIL
sangat2 cantik
so far ni first time aku tengok pattern ni
mak2 dia pula yang over excited
hahahahaaa

k lah 
kali ni really have to go
selamat malam
sweet dream












zzzyy

No comments:

Post a Comment

tq, peace :)